راهنما

راهنمای استفاده از سایت


– برای ارسال سفارش لطفا ابتدا از منوی «ارسال سفارش» اقدام کنید، تیم پشتیبانی ما به سرعت سفارش شما را بررسی کرده و هزینه آن را برآورد و به اطلاع شما خواهند رسانید، سپس شما اقدام به واریز پیش‌پرداخت هزینه سفارش از طریق منوی «پرداخت هزینه سفارش» و یا لینکی که برایتان ارسال  می شود، خواهید کرد. بعد از واریز پیش پرداخت سفارش شما به تیم کاری ارجاع داده شده و در سریعترین زمان ممکن بصورت شبانه روزی انجام خواهد شد، بعد از آماده شدن سفارش شما بایستی مابقی هزینه سفارش را پرداخت کنید و سفارش خود را تحویل بگیرید.

– سفارش های خود را می توانید بصورت عکس، اسکن، پی‌دی‌اف، فایل و … برای ما بفرستید.

– مبلغ پیش پرداخت برای سفارش ۶۰ درصد کل مبلغ خواهد بود و ۴۰ درصد باقیمانده در زمان تحویل سفارش اخذ خواهد شد و بعد از تسویه کامل صورتحساب فایل سفارش برایتان ارسال خواهد شد.

– تمامی سفارشات شما توسط مجموعه ای از بهترین و حرفه ای ترین تیم کاری انجام می شود و کیفیت تمامی کارها تضمین شده است، و در صورت بروز هرگونه ایراد و اصلاحی به سرعت توسط تیم ما برطرف خواهد شد.

– چنانچه سفارش خاصی مد نظرتان هست که تعرفه آن را در قسمت تعرفه خدمات مشاهده نمی کنید کافیست از طریق منوی ارسال سفارش، مشخصات سفارش خود را برای ما ارسال کنید تا به سرعت کارشناسان ما مورد بررسی قرار داده و برآورد هزینه آن را به اطلاعتان برسانیم و در صورت رضایت و توافق، سفارش را برایتان انجام دهیم.

– برای ارسال سفارش می توانید از طریق  تلگرام ، واتساپ و یا ایمیل هم بصورت 24 ساعت شبانه روز اقدام کنید.